Hi, welcome to ahmadrushdi.com, love simple and clean design
I create beautiful website and design good graphic

LINK

Assalamualaikum, bulan Syawal akan menjelma tidak lama lagi, jadi disini aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Dan Batin. Ucapan ditujukan kepada Ayah dan Emak tercinta, abang-abang, kakak-kakak, sanak saudara, sahabat handai yang mengenali diri ini. Tahun ini, raya di negara orang lagi.

Aku juga ingin mengucapkan Relamat Hari Raya kepada semua rakan-rakan penulis blog. Maaf, link kalian masih belum aku masukkan dalam senarai rakan. Masih memikir susun atur yang sesuai 😀

Makan ketupat dan rendang tu jangan lupa orang kat sini. Aku nak buat apa hari raya ni eh??


  • tak leh aku nk bayang camna org len beraya..di tempat orang sana…

  • salam hari raya bro.. 😀

  • Ahmad Rushdi

    @adib : hehe.. alah.. nak bayang2 apa lagi.. mcm tu laa..

    @aman : Selamat hari raya juga. 😀