Hi, welcome to ahmadrushdi.com, love simple and clean design
I create beautiful website and design good graphic

LINK
For Dummies

for dummies

Posted by mobile phone:

Teringat pada suatu hari, aku keluar berjalan seorang diri. Pergi ke kedai buku. Setelah sampai aku pun belek dibahagian buku-buku komputer. Apa yang aku nampak, banyak sangat buku yang selama ini hanya tengok dalam internet, for dummies. Cadang nak beli, bahasa arab la pula. Susah nak faham bahasa komputer ni. Ingat nak beli juga nanti. Buku apa ek nak beli. Err..

File info:
Type: image jpg
Size: 155.45 kb
For Dummies


  • salam…

    Hello World! hahaha…alamak nak import post tak jadi-jadi lagi..macammana bro?

  • errr.. dah ok tuh..

  • for dummies saja..

    banyak dah tu… macam2 ada..

  • errr.. yap2 bnyk, tak larat nak baca nanti. hehe