Hi, welcome to ahmadrushdi.com, love simple and clean design
I create beautiful website and design good graphic

LINK

Posted by mobile phone:
Macam Pengantin Baru
Haha.. nakal budak neh, macam pengantin dia kata. Siap kata hensem lagi. Ucapan dari dia “selamat hari raya, maaf zahir dan batin.. tu ja..”

File info:
Type: image jpg
Size: 88.81 kb
Macam Pengantin Baru


  • macm

    wah…nk hantaq ucapan jgk…

    saya mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kpd semua muslimin muslimat…maaf zahir batin..

    che et nk hantaq ucapan jgk..dia mngucapkan :
    selamat hari raya aidilfitri dr mesir..maaf zahir batin

    • admin

      hantar2.. hantar kat surat kabaq nuh.. hehe

  • hhoho…best nih..aku duk lepak kat sini laa ni..wehh..ajar laa aku camna hg bt live blogging tu..sempoi ja mahal dak..

    • admin

      hg dok tu rumah lain la, ni dekat rumah lama. Live blogging? aku guna plugin wordpress ja nih.

  • mzakiy

    Salam. huhuuuu… macam kenal ja suis kat katil tuuuu… nih bilik mana nih… hahahaaha teringat la plak….

    • admin

      wslm.. hehe. awat tak kenai, dah bilik tuan dia. Mai la sini cepat sikit dah teringat.. haha

  • mujahid kata "macam pengantin"??huhu

    • admin

      hehe.. dia kata sungguh. Macam ni la lebih kurang "hmm.. sat-sat nak ready, macam pengantin la pulak.. haa.. ok." snap!!