Hi, welcome to ahmadrushdi.com, love simple and clean design
I create beautiful website and design good graphic

LINK
Kad Raya Gelap

Kad raya gelap versi malas

Sedihnya aku Ramadhan hendak berlalu. Apa-apa pun, Selamat Hari Raya Aidilfitri 2010 Maaf Zahir dan Batin. Ucapan ini ditujukan kepada Ayah dan Mak, serta adik-beradik yang baca blog ni. Tidak lupa juga kepada semua kawan-kawan blogger dan penyumbang trafik ke blog ini. Juga kepada ‘pencuri’ gambar dari blog ni. haha ~ Tinggi sungguh bandwidth aku sejak sebulan dua ini. Biarlah mereka nak guna gambar tu dan biarlah berjalan selagi bandwidth aku masih mampu, hehe..


  • jujur aku cakap..aku rasa cukup dah kot..empat tahun raya kat perantauan….aku rasa baju raya yg hg bawak masa first sampai pon dah tak muat..hahahaha

    • admin

      haha.. tak cukup lagi. Nak balik pun takut ni, ilmu tak dak.