Hi, welcome to ahmadrushdi.com, love simple and clean design
I create beautiful website and design good graphic

LINK

Semalam, aku baru sahaja ingin mencuba menggunakan USB broadband Etisalat. Cuba membuka twitter yang mana waktu tersebut merupakan waktu yang sesuai untuk bermesra dengan rakan-rakan twitter. Apa yang aku hairan, twitter tidak dapat diakses, web mahupun Aplikasi. Aku ingatkan broadband ini tak benarkan Twitter, Rupanya disebabkan rusuhan yang berlaku di Mesir. Lihat gambar di Big Picture.


  • hoho, bahaya juga ni. macam2 sekarang ni yerk.

    • admin

      biasa la, teruk juga. haha

  • Semoga mesir kembali aman seperti sediakala…Susah gak taleh nk berhubung ngan negare luar nie…

    • admin

      yap. skrg dah kembali ke malaysia. jadi, boleh la berinternet. hehe

  • tak boleh nak predict skang ni.. macam2 boleh jadi kt dunia ni.. Negara kita blum tentu lagi aman lepas ni.. Kena kuat smgt ni

  • huh.. dasyat.. rusuhan je.. mmg biz sume tak jalan