Hi, welcome to ahmadrushdi.com, love simple and clean design
I create beautiful website and design good graphic

LINK

Assalamualaikum, sebenarnya aku sudah lama tidak aktif menulis blog. Perasaan hendak kembali ke arena dunia blogger tetap ada, tetapi entah. Blog ini terabai begitu saja.

Dulu, ianya meriah. Setelah timbul si twitter dan facebook, segalanya berubah. ahhh!! 😛

Tetapi aku tetap ingin meneruskan penulisan di blog ini. Aku ada tegur denaihati dan bertanya bagaimana supaya semangat untuk terus menulis. Jawapan ringas beliau.

twitter-denaihati

Setelah berjalan-jalan membaca dari blog ke blog, jumpa beberapa blog yang menarik penulisannya. Aku simpan. Bakal dilawati dari masa ke semasa.

Yosh! aku dah boleh menulis kembali. kekeke..


  • Emm pendapat yang selamber dari DH..isinya sangat manis..hehe

    • Ahmad Rushdi

      hehe.. harap boleh buat. nak up balik blog nih. Jatuh merudum sudah rankingnya. 😀

      • Emm nak up balik ni perlu semangat yang kental kan..nafsu malas kena lawan habis2..haha

        • Ahmad Rushdi

          saya akan cuba. 😀

  • aik.ni dah aktif sgt dah ni,ada header bergambar. 🙂

    • Ahmad Rushdi

      ya la, nak up balik blog ni. Dah jauh kena tinggal.

  • tak per ilmu masih di dada tiada masalah nak kembali menulis 🙂 perlu masa semua ni 🙂

    • Ahmad Rushdi

      itulah, kena tingkatkan semangat nih. 😛

  • chaiyok2, semangat menulis secara spontan tu boleh memulihkan semangat menulis panjang lebar..

    • Ahmad Rushdi

      terima kasih, tengah berusaha ni.. dugaan2..

  • Nasehat yang ringkas dan betul-betul mengena.