Hi, welcome to ahmadrushdi.com, love simple and clean design
I create beautiful website and design good graphic

LINK

Kofta

Wikipedia – Kofta


  • tengok macam menyelerakan

    • Ahmad Rushdi

      memang menyelerakan. 😀

  • Emm macam tak pernah makan aje makanan ni..nampak sebelah tu macam roti payan..hehe

    • Ahmad Rushdi

      ia daging hancur yang digempal pada batang besi dan dibakar. sedap.
      Roti tu pula namanya roti arab kampung. 😀

      • ooo..ala2 macam satay ek?

        nampak sedap..nyummy!

        • Ahmad Rushdi

          😀 mudahnya mcm sataylah. hehehe..
          cuba google gambar beef kofta.

  • Buat rasa nak pergi kedai mamak je,

    • Ahmad Rushdi

      ada eh kat kedai mamak? haha..

  • Kofta 1st time aku dengar ni hehehe..mana boleh dapat bro 🙂

    • kalau jumpa dalam mimpi ok juga heeee

      • dalam mimpi apa tak dpat hehehehe 🙂

    • Ahmad Rushdi

      boleh dapat yang kat negara-negara arab. Kat Malaysia ada juga rasanya, tapi tak banyak. tp boleh buat sendiri. 😀

      • oic, makanan arab rupanya 🙂 thanks

  • capati? org menu makan arab? hii…

    • Ahmad Rushdi

      makanan arab ni. hehe..

  • Fuhhh.. Sedap ni kalau buat makan malam! 😀

    • Ahmad Rushdi

      mmg sedap. tapi kan, makan malam menu lain pula. haha..

  • memang sedap tu

    • Ahmad Rushdi

      jom cuba. sedap nih..

  • Sungguh menyelerakan ,tetiba lapar plak,hehe

    • Ahmad Rushdi

      yahh, apa lagi meh la makan skali. hehe..

  • Saudara Ahmad Rushdi, kuftah ni kat mana?

    Mesir, Maghribi or Jordan?

    Saudara belajar dimana ya?..

    • Ahmad Rushdi

      ini di Tanta, Mesir. hehe..

  • sedap dan menyelerakan….terliur nk mkn la plk…huhuhu

  • nampak menyelerakan..sekali pandang macam roti naan..:)

  • Makanan yang belum pernah jumpa, dan sangat membuat penasaran