Aku Masih Disini

Aku Masih Disini

  1. Sekarang kuliah dah mula, dah siap semua urusan. Mudah dan baiknya Abdul Fattah hari tu. Manja dan lembut sikap  yang ditunjukkan walaupun ramai orang pada hari tu. Bila-bila datang la ke rumah ya! 😀
  2. 2 hari lepas, hujan batu kat sini, pertama kali dapat tengok hujan batu. Rupanya macam kiub ais sahaja. Gambar tiada, hp rosak pulak.
  3. Visa pula dah tamat tempoh, belum perbaharui. 2 hari lagi boleh la pergi sambung visa, esok cuti. Lusa baru pejabat buka.
  4. T-shirt Ubuntu, mengharungi perjalanan melebihi 7750km dari kampung halaman beliau, akhirnya sampai juga menemui tuan barunya, tahniah!. T-shirt ni dibeli di blog melayubuntu.
  5. Rasa nak demam pula, mengantuk pun ada. Setakat ini dulu. huh!