Aku Rindukan Mereka

Aku Rindukan Mereka

Sambil menunggu sesuatu selesai untuk dimuatnaikan, aku nak menulis pula. Jom mari kita mulakan. Pertama sekali aku memang rindukan Ayah dan Ibu aku.  Juga adik beradik aku yang lain, tidak lupa kepada anak saudara aku semua yang ganas, huh! depa taktau paksu dia dulu lagi ganaih. Malas nak menulis, tengok gambar dulu lah.

ary-anak-saudara

Ramainya, ada lagi yang tiada dalam gambar ni. Sekarang makin bertambah pula. Budak-budak ni dah besar, yang lahir lepas pada ni tidak kenal dah Paksu dia haha.. sapa tak kenal tak ada duit raya. Mana aku nak cekau duit raya nak bagi kat mereka semua ni nanti.

tiga-puteri

Tiga orang puteri ini adalah puteri dari tiga negeri. Nurdinie Husna Puteri Indera Kayangan, Siti Aminah Puteri Darul Takzim, dan Nurul Huda Puteri Darul Ridzuan. Masing-masing posing sakan masa aku nak ambil gambar ni.

Itu saja kot untuk kali ini. Selamat merindui..www.ahmadrushdi.com