Design Semula

Haish.. tak puas hatilah pakai theme free ni. Kod entah apa-apa. Ingat nak design semula. Ini pasal SEO la ni, hehe :D Nak buat bentuk macam mana ya? simple dah la. Janji orang mudah nak baca apa yan..

Macam Pengantin Baru

Posted by mobile phone:Haha.. nakal budak neh, macam pengantin dia kata. Siap kata hensem lagi. Ucapan dari dia "selamat hari raya, maaf zahir dan batin.. tu ja.."File info:Type: image jpgSize: 88.81 ..

Mujahid Si budak Comel

Posted by mobile phone:Nama dia Mujahid. Anak pegawai Majlis Kebajikan Keluarga Kedah. Mai makan satey dgn famili dia.File info:Type: image jpgSize: 98.64 kbMujahid Si budak Comel..

Selamat Hari Raya 2009

Assalamualaikum, Selamat Hari Raya - Maaf zahir dan batin. Semoga raya tahun ni meriah la no. Dalam gambar ni dari kiri Ustaz Faizul, Ahmad Rushdi,  Ustaz Hanif dan Ustaz Helmi. Kami semua tak ..

Adan – Kucing Kepunyaan Michico

Adan sekarang sudah sedikit kurus, maklumlah sudah 12 tahun usia beliau. Aku mengikuti perkembangan Adan sejak tahun 2005. Dulu dia berbulu lebat dan gemuk. Agak seronok juga bila mengikuti perkembang..