Spam Sempena Puasa

Alhamdulillah, aku berjaya mengawal masalah spam yang terjadi pada aku. Letih juga sebenarnya hendak menjaga blog ni ya. Sebelum ini kejadian server akismet down. Sekejap sahaja beratus spam menembusi kotak komen. Ini untuk blog wordpress aku.

Spam di twitter tidak kurang hebatnya. Nak juga ya dia. Takpa, sudah berkurangan sekarang ini. Sempena puasa ini macam-macam dugaan yang terjadi. Anggaplah ia sebagai ujian sempena puasa.

Sekarang semuanya terkawal, blog pun sudah selamat dan dah berpindah ke hosting baru minggu lepas.

Salam Ramadhan Semua!

10 thoughts on “Spam Sempena Puasa”

  1. Hujung minggu balik bercuti, kita away from keyboard 2-3 harilah..balik saja tengok spam kat twitter bersepah2..penat nak delete..tak suka tengok.

    BIla dah ada dpn pc ni, tak pula dia menyepam ( betul ke ejaan ni, ada ke perkataan ni..hehehehe )

Leave a Comment

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.