I create beautiful interface. Have passion for pixel perfect, minimal, clean design and easy to use.

Like what you see?

My main focus

Web Design

Minimalist, Modern and Professional Design

Graphic Design

Simple, Interactive and Innovation

Web Development

Best Web Experience By Expert

Latest Blog

Reka Bentuk Blog Baru

Sudah lama rasanya aku menggunakan tema wordpress yang putih melepak ni, rasa ingin sedikit warna la pula. hehe. Coming soon!Warna apa yang sesuai? Ungu? haa. boleh kot. haha. :D..

99designs.com the Best Web Service & Application

Thanks from 99designs: We are the champions from 99designs on Vimeo.We want to send out a HUGE thank you to everyone who voted 99designs.com the Best Web Service & Application of the year in..

Design Semula

Haish.. tak puas hatilah pakai theme free ni. Kod entah apa-apa. Ingat nak design semula. Ini pasal SEO la ni, hehe :DNak buat bentuk macam mana ya? simple dah la. Janji orang mudah nak baca apa yan..

Design Oh Design

Lama juga aku tak sempat menulis disini, malas bukan alasan. Kita masih di Bulan Syawal, bulan kemenangan umat Islam setelah sebulan berpuasa. Upin dan Ipin dah habis. Aku pun layan juga cerita komedi..

What I'm Using

Explore the technology or things that I used to deliver the stuff.