Reka Bentuk Blog Baru

Sudah lama rasanya aku menggunakan tema wordpress yang putih melepak ni, rasa ingin sedikit warna la pula. hehe. Coming soon! Warna apa yang sesuai? Ungu? haa. boleh kot. haha. :D..

Design Semula

Haish.. tak puas hatilah pakai theme free ni. Kod entah apa-apa. Ingat nak design semula. Ini pasal SEO la ni, hehe :D Nak buat bentuk macam mana ya? simple dah la. Janji orang mudah nak baca apa yan..

Design Oh Design

Lama juga aku tak sempat menulis disini, malas bukan alasan. Kita masih di Bulan Syawal, bulan kemenangan umat Islam setelah sebulan berpuasa. Upin dan Ipin dah habis. Aku pun layan juga cerita komedi..