Malaysia's Covid-19 Update

2626
Confirmed
37
Deaths
479
Recovered

raya

Salam Aidil Fitri 2018

Sebahagian dari keluarga yang balik beraya di kampung pada tahun ini. Kalau semua balik, tak cukup frame nk ambil gambar. ? Kenapa bila aku tengok balik gambar raya ni kan, rasa macam badan semakin membesar. Alhamdulillah, senang hati. Kena senaman balik ni, nak buat jadual joging! Ramadhan telah berlalu pergi, Syawal menjelma di Aidilfitri, Seikhlas …

Salam Aidil Fitri 2018 Read More »

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2010

Sedihnya aku Ramadhan hendak berlalu. Apa-apa pun, Selamat Hari Raya Aidilfitri 2010 Maaf Zahir dan Batin. Ucapan ini ditujukan kepada Ayah dan Mak, serta adik-beradik yang baca blog ni. Tidak lupa juga kepada semua kawan-kawan blogger dan penyumbang trafik ke blog ini. Juga kepada ‘pencuri’ gambar dari blog ni. haha ~ Tinggi sungguh bandwidth aku …

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2010 Read More »

Selamat Hari Raya

Assalamualaikum, bulan Syawal akan menjelma tidak lama lagi, jadi disini aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Dan Batin. Ucapan ditujukan kepada Ayah dan Emak tercinta, abang-abang, kakak-kakak, sanak saudara, sahabat handai yang mengenali diri ini. Tahun ini, raya di negara orang lagi. Aku juga ingin mengucapkan Relamat Hari Raya kepada semua rakan-rakan penulis …

Selamat Hari Raya Read More »