Hi, welcome to ahmadrushdi.com, love simple and clean design
I create beautiful website and design good graphic

LINK

Hari ni aku bawa kawan tunjukkan jalan ke kedai jubah wanita yang dipesan orang dari Malaysia. Selesai tengok-tengok jubah, singgah kedai makan. Serius, menyesal sebab kedai elok dan bersih. Makanan dan servis rosak! Pertama dan terakhir. 😛 Dah maghrib rupanya, kami solat di masjid berdekatan.

Pulang ke rumah, sampai di rumah sudah hampir Isya’. Selesai Isya’ siap untuk pergi bermain futsal. Teringin nak main dan jumpa Dr. Jamie buat kali terakhir beliau di Mesir.

Aku pun sekarang jarang main futsal, masa main tadi tak lari sangat. Sekadar mengeluarkan peluh dan merenggangkan otot. (more…)

LINK

Ia menceritakan segalanya. 😀

*Entri edisi pendek.

LINK

Sejak demam ni, aku sudah tidak bersukan, hampir sebulan tidak mengeluarkan peluh berlari kerana kejar bola. Semakin lama tidak bersukan, rasa teringin itu kembali, rindu untuk bersukan 😀 . Sempat juga aku melihat kembali foto-foto lama yang menjadi kenangan zaman kegemilangan dulu. haha. Gemilang itu terbilang. Jadi, aku sertakan gambar pada entri kali ini.

Skill yang tidak seberapa

Seronok, keluar pagi-pagi dengan sejuk embun untuk bermain bola. Rumput hijau yang tidak gatal walaupun main golek-golek. hehe. Suasana permainan ceria, cuaca cerah tidak hujan. (more…)