1. Sekarang kuliah dah mula, dah siap semua urusan. Mudah dan baiknya Abdul Fattah hari tu. Manja dan lembut sikap  yang ditunjukkan walaupun ramai orang pada hari tu. Bila-bila datang la ke rumah ya! 😀
  2. 2 hari lepas, hujan batu kat sini, pertama kali dapat tengok hujan batu. Rupanya macam kiub ais sahaja. Gambar tiada, hp rosak pulak.
  3. Visa pula dah tamat tempoh, belum perbaharui. 2 hari lagi boleh la pergi sambung visa, esok cuti. Lusa baru pejabat buka.
  4. T-shirt Ubuntu, mengharungi perjalanan melebihi 7750km dari kampung halaman beliau, akhirnya sampai juga menemui tuan barunya, tahniah!. T-shirt ni dibeli di blog melayubuntu.
  5. Rasa nak demam pula, mengantuk pun ada. Setakat ini dulu. huh!